אנחנו שיפט, סטודיו לעיצוב גרפי, מה המצב?

שיפט הוא סטודיו שמתעסק בעיצוב, בקונספט ובהפיכה של הקונספט ממילים יפות לדברים יפים שמשרתים אותו, את החברה, המוצר, הלהקה או כל דבר אחר שהוא מייצג. אנחנו עושים עיצוב אינטראקטיבי לאינטרנט, עיצוב לטלוויזיה ועיצוב לפרינט.

כאן אנחנו הולכים להציג תהליכים של דברים שאנחנו עובדים עליהם, סקיצות שלא יצאו לפועל, פרויקטים אישיים, תהליכים שעוברים עלינו בתחום העיסקי בתור סטודיו צעיר שמתמודד עם כרישים וותיקים ומנהלה של גופים ארכאיים שאמונים על גביית מיסים, בנקים ולקוחות שלא משלמים בזמן. וכמובן, כל דבר שנתקלנו בו בעולם האמיתי או ברשת ועניין אותנו, לרוב בתחומיי העיצוב והמוזיקה. אבל לא רק. תקפצו לבקר.

חפש בבלוג שלנו

יום רביעי, 17 במרץ 2010

עובדים על אתר הבית...


אז כן, במקביל לכל העבודה שנכנסת לסטודיו, אנחנו גם עובדים על האתר החדש שלנו, יש סטודיואים שקיימים שנים רבות ועדיין עובדים על האתר שלהם מהסיבה הזאת בדיוק. אבל אנחנו משוכנעים בכל שבוע מחדש, שבסופ"ש הזה אנחנו תופרים את העניין.

בכל אופן,זאת הסקיצה לאתר שלנו. במרכזה קוביה הונגרית תלת מימדית בעלת שלושה צבעים שמייצגים שלושה תחומים עיקריים שבהם אנחנו עוסקים: אינטראקטיב, ברודקאסט ופרינט. הכל יוצא מהקוביה והכל חוזר אל הקוביה, היא בעצם ממשק המשתמש הגרפי. כל שכבת קוביות מייצגת תחום וכל קוביה קטנה בתוכה היא פרויקט מסוים.

למעשה חלק מהדברים כבר זזים ומסתובבים,
אבל אנחנו עוד לא מוכנים להראות לכם את זה.

בינתיים,
יש לנו עמוד זמני:
www.shiftdesign.co.il

בואו לבקר אותנו ולכתוב לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה